Fotogalerie MAXBIKE CRX8500

26.04.2014 19:35

V komplikovaných poměrech jarní přípravy se mě podařil téměř zázrak. S pomocí firmy MAXBIKE a přátel se podařilo dát dohromady nový závodní stroj. Bylo to sice hodně hektické, jelikož jsem jej dával do provozu těsně před začátkem sezóny, ale několik fotek z jeho vzniku přece jen vzniklo. Takže si je můžete prohlédnout v této fotogalerii.

Pro úplnost uvádím několik technických dat:

Rám + vidlice MAXBIKE CRX8500
karbonový velikost 600 mm, typ Monocoque, UD struktura vláken
vnitřní vedení lanek, hlavové složení: integrated tapered O 41,8/51,8 mm
hmotnost: 1220 g (bez laku) + 390g vidlice

 

Ostatní komponenty:
sada Campagnolo Chorus 11sp
sedlo Selle Italia SLS Kit Carbonio Flow černé
řidítka TOKEN carbon 44cm
představec TOKEN carbon, Ti. šrouby, 130mm
sedlovka TOKEN carbon přímá 31.6/350mm
chránič řetězu BBB BCR-80 ChainWatch 53/39z
objímka přesmykače BBB BSP-90 ShiftFix 35 mm
chránič laku BBB BBP-55 ClearSkin
košíky BBB BBC-03 FuelTank
pedály Time RXS Speed
computer POLAR CS400


Kolo budu vozit se svými stávajícími výplety Mavic Ksyrium SL Premium. S těmito výplety jsem také kolo vážil. Nemám sice žádnou přesnou váhu, takže jsem se snažil o co nejpřesnější vážení na své osobní váze, kterou mám léty vyzkoušenou. S přihlédnutím k přesnosti takového vážení mohu říci, že kolo váží asi 7,3 kg (+- 0,2 kg). Co mohu říci napevno, že je o přibližně 0,5 kg lehčí, než mé stávající karbonové kolo Ridley Excalibur. Což je skvělé.

Ještě jednou velké díky firmě MAXBIKE za pomoc a podporu.

 

P.S. Obrázek "Misky" je spíše taková kuriozita. Kluci z týmu si na mě vymysleli pěknou pastičku. Když mě vezli v březnu sadu do Lipníka, tak v balení zaměnili misky pro středové složení za tyto staré matice. Narafičili to tak dobře, že jsem jejich manipulaci nepoznal a dokonale mě dostali, takže jsem pak jak debil přemýšlel nad tím, k čemu to vlastně může být, zatím co se oni dobře bavili. Vůbec mě nenapadlo, že je to léčka. Mají to u mě pěkně schované, pacholci. :-)

Zpět